Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Απαντώντας στην κριτική

1.Απαντώντας στην απόλυτα λογική ερώτηση "τι θα γίνει αν αυξηθεί κατά ν% ο αριθμός των σπουδαστών κάπου" παραθέτω το εξής από το κείμενο μας:

"Στη δεύτερη τάξη του λυκείου θα βολιδοσκοπούνται οι προθέσεις των μαθητών ,ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα ,αν κριθεί απαραίτητο τα πανεπιστήμια"
"Λύσεις πάντως προφανώς υπάρχουν. Θα ενημερωθούν οι μαθητές για τον κίνδυνο τις ανεργίας ,θα κλιθούν να συμπληρώσουν ξανά τα μηχανογραφικά τους"

Προφανώς και υπάρχει ένα κόστος αν η νομική Αθηνών προσλάβει 3 νέους καθηγητές παραπάνω ,αλλά δε νομίζω να είναι υπερβολικό. ( μία λύση για την ανεργία είναι και η προσλήψεις παρεπιπτόντως)

2. Οι περισσότεροι έχουν συνδέσει το βαθμό δέκα (10) με την αφασία. Στο κείμενο όμως γράφει ξεκάθαρα:
"Φυσικά η δυσκολία των εξετάσεων θα πρέπει να είναι τέτοια ,ώστε το δέκα ( 10 ) να διασφαλίζει την αξιοπρεπή παρουσία όσων μαθητών το πέτυχαν."

Παρακαλώ μη διστάζετε να εκφράζεται την οποιαδήποτε διαφωνία σας.

4 σχόλια:

dimitra_88 είπε...

Η πλειονότητα των απόψεων σου είναι σωστή, όμως δεν μπορώ να μην επισημάνω ότι όλα αυτά κινούνται στη σφαίρα της φαντασίας.
Για όλες τις μεταρρυθμίσεις απαιτούνται μεγάλα ποσά χρημάτων και αρκετός χρόνος, πράγματα που η εκάστοτε κυβέρνηση αδυνατεί να διαθέσει.
Δυστυχώς αυτό που μπορεί να γίνει προς το παρόν είναι απειροελάχιστο σε σύγκριση με τις ''ουτοπικές'' απόψεις σου, που παρ' όλα αυτά είναι θετικές και ενδιαφέρουσες, όμως μη πραγματοποιήσιμες.
Αυτό που θα είχα να προτείνω σε αντιδιαστολή με αυτά που δίαβασα είναι μια σταθερή, αλλά ριζική μεταρρύθμιση της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γιατί ως γνωστόν το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπίζεται από την αρχή του.
Μακάρι να διαθέταμε τόσα χρήματα και κυρίως έξυπνους και ανοιχτόμυαλους πολιτικούς για να αλλάξουμε την παιδεία μας, μια παιδεία που υποφέρει και παράγει αμόρφωτους, ως επί το πλείστον.
Συνέχισε να εκθέτεις τις απόψεις σου!
Φιλικά

Besproject είπε...

"μη πραγματοποιήσιμες." Όσο υπάρχει έστω και ένας να διεκδικεί αυτό που δικαιωματικά μας ανήκει ,θα ελπίζω να διαψευστείς =)

Ανώνυμος είπε...

=)

sepsis είπε...

Λες <<"Στη δεύτερη τάξη του λυκείου θα βολιδοσκοπούνται οι προθέσεις των μαθητών ,ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα ,αν κριθεί απαραίτητο τα πανεπιστήμια"
"Λύσεις πάντως προφανώς υπάρχουν. Θα ενημερωθούν οι μαθητές για τον κίνδυνο τις ανεργίας ,θα κλιθούν να συμπληρώσουν ξανά τα μηχανογραφικά τους">>

Ε και? Αυτο δεν θα μειωσει οσους θελουν να μπουν σε πανεπιστημιο. Γιατι το προβλημα ειναι στην σκεψη των Ελληνων που 'πρεπει οπωσδηποτε να σπουδασουν για να προκοψουν'. Και αυτο δεν προκειται να αλλαξει κατα τη γνωμη και γι'αυτο πιστευω η ελευθερη προσβαση ειναι ενα μεγαλο λαθος γιατι θα δημιουργηθουν προβληματα παρα θα λυθουν

Επισης, λες <<( μία λύση για την ανεργία είναι και η προσλήψεις παρεπιπτόντως)>>
Ναι ειναι, οταν υπαρχουν λεφτα για τους μισθους τους. Αλλα δεν υπαρχουν :)
Και στην Νομικη μπορει να χρειαστουν 3 καθηγητες παραπανω αλλα σε αλλες σχολες θα χρειαστουν 13 καθηγητες παραπανω, 10 εργαστηρια παραπανω, 10 μηχανηματα παραπανω, 10 αιθουσες παραπανω και παει λεγοντας. Τα λεφτα για αυτα ποιος θα τα δωσει? Και εκτος αυτου γιατι αυτα τα λεφτα να σπαταληθουν εκει(που θα ειναι αχρηστα) και οχι καπου αλλου πιο χρησιμα


Τελος, λες <<"Φυσικά η δυσκολία των εξετάσεων θα πρέπει να είναι τέτοια ,ώστε το δέκα ( 10 ) να διασφαλίζει την αξιοπρεπή παρουσία όσων μαθητών το πέτυχαν.">>
Εννοεις οτι οι Πανελληνιες με το βαθμο δσκολιας τους δν διαφοροποιουν τους μαθητες? Οτι με τις Πανελληνιες δεν γινεται διακριση για το ποιος εχει τα καταλληλα προσοντα και ποιος οχι? Αν ναι, επιτρεψε μου να διαφωνησω